Friday, April 23, 2010

Happy Birthday to Paq_su 21 years old


Selamat hari lahir lahir kepada PaQ_Su(sory la hadiah xde.heheheh). Genap la umur Kawan aku seorang nie 21tahun( Umur da meningkat bile aku nak dapat kad jemputan kawin daripada ko nie.hehehe) Selaku Team Kamitheblog yang telah memjayakan blog Kamitheblog (Walaupun tak berjaya sangat macam blog2 lain), Saya nak mengucapkan selamat hari lahir( 23hb4.... sorry lambat wish) semoga panjang Umur dan dimurahkan rezeki.. Kepada member2 blogger yang menziarahi Kamitheblog jgn lupe wish tau.hehehe... by Ben Kamitheblog 

Reactions:

6 comments:

  1. happy birthday to u... and anak kak cabai.... happy birthday to u all.... sukaaa...???..

    ReplyDelete
  2. hehe..tQ akak.akak mmg sempoooo!!!

    ReplyDelete
  3. paq su.. epi besday !! moga cepat jodoh.. amin ~
    hihihi ragu-ragu ney.. bile besday paq su sebenarnye? 23hb5 ??

    errr bukan ke skang baru bulan 4 ke? huhuhu
    ke saya salah? hahahahahahaahhaaha

    open table ajak ssaya skali ye !!!

    ReplyDelete
  4. paQ_su...jodoh da ade..hehe...betul laa 23 bln 4..sape kate bln 5 ni??ishh2..mai2..ade parti ckit kat kfc sok.haha

    ReplyDelete
  5. Ben..aku baru tukar dowh td aku ingat da bulan 5 da.sory2

    ReplyDelete
  6. hahahha kfc mana2 pom available ek?
    hahahahahahahahhahahahaha sengal !!!

    ReplyDelete

Untuk pertanyaan.. Sila tinggalkan comment anda..